Πολιτική επιστροφής

Η Πολιτική Επιστροφών μας αποτελεί μέρος της, και πρέπει να διαβάζεται μαζί με, τους Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την Πολιτική Επιστροφών ανά πάσα στιγμή. Η Πολιτική Επιστροφών μας ανανεώθηκε για τελευταία φορά στις 28/02/2022.

Πολιτική Επιστροφής Χριστουγέννων

Λάθος μέγεθος; Σας έχουμε καλύψει. Έχουμε παρατείνει την κανονική μας πολιτική επιστροφών για την περίοδο των Χριστουγέννων, ώστε να έχετε χρόνο να αλλάξετε γνώμη. Οποιαδήποτε αγορά ρούχων ή αξεσουάρ που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 19/11/21 και 24/12/21 μπορεί να επιστραφεί μέχρι 31/01/22, εάν δεν είναι επιθυμητή ή κατάλληλη. Αυτό δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας και ισχύουν οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις. Σημειώστε ότι τα εσώρουχα και οι μάσκες δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.

Πολιτική επιστροφών - Ρούχα

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όταν παραλαμβάνετε ένα προϊόν, το προσέχετε με τη δέουσα προσοχή όταν το δοκιμάζετε και βεβαιωθείτε ότι τυχόν σφραγίδες ασφαλείας ή ετικέτες είναι ακόμα άθικτες. Έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας για να προβείτε σε επιστροφή. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, μεταβείτε στη σελίδα "Οι παραγγελίες σας" και επιλέξτε τη σχετική παραγγελία, εάν η παραγγελία πληροί τα παραπάνω κριτήρια, θα υπάρχει διαθέσιμο το κουμπί "Επιστροφή", κάντε κλικ σε αυτό και ακολουθήστε τα βήματα από εκεί και πέρα. Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε υποστήριξη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι για λόγους υγιεινής, τα εσώρουχα, τα μαγιό και οι μάσκες προσώπου δεν επιστρέφονται.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα σας είναι ασφαλώς τυλιγμένα και ότι το δέμα σας περιέχει όλες τις πληροφορίες που ζητούνται.

Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email όταν επεξεργαστούμε την επιστροφή σας. Όλες οι επιτυχείς επιστροφές θα πιστωθούν στον αρχικό τρόπο πληρωμής.Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι επιστροφές ενδέχεται να χρειαστούν 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών) για να εμφανιστούν στο λογαριασμό σας.

Πολιτική επιστροφών - Όλα τα άλλα προϊόντα

Η πολιτική επιστροφών μας είναι πραγματικά απλή.

Όταν παραλάβετε το προϊόν σας, πρέπει να το ελέγξετε το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή και πάντα πριν από τη χρήση. Το δικαίωμά σας είναι να αλλάξετε γνώμη. Όλοι το έχουμε κάνει, παραγγείλαμε κάτι και αργότερα συνειδητοποιήσαμε ότι δεν το χρειαζόμαστε πλέον. Έχετε 14 ημέρες για να επιστρέψετε την παραγγελία σας σύμφωνα με την πολιτική μας για την περίοδο επιστροφής των 14 ημερών, η οποία αρχίζει από την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος. Είναι τόσο απλό, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω (παρακαλούμε δείτε την ενότητα "Επιστροφές και επιστροφές") Όλα τα είδη πρέπει να επιστραφούν αχρησιμοποίητα και στην αρχική συσκευασία όπως ήταν όταν τα παραλάβατε. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όταν παραλαμβάνετε ένα αντικείμενο, το προσέχετε με τη δέουσα προσοχή όταν το δοκιμάζετε/ελέγχετε, π.χ. βεβαιωθείτε ότι τυχόν σφραγίδες ασφαλείας ή ετικέτες είναι ακόμα άθικτες.

Λάθος προϊόν ελήφθη

Απολογούμαστε εάν λάβατε λάθος προϊόν. Αυτό δεν είναι συχνό λάθος και θέλουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε και εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά αντικείμενα

Παρακαλούμε δεχτείτε τη συγγνώμη μας εάν παραλάβατε ένα προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό. Καταλαβαίνουμε πόσο απογοητευτικό μπορεί να είναι αυτό και θέλουμε να το επιλύσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα για εσάς. Εάν πιστεύετε ότι το αντικείμενο είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα πρέπει να μας πείτε ακριβώς ποιο είναι το ελάττωμα και το συντομότερο δυνατό μετά την ανακάλυψη του ελαττώματος και θα σας συμβουλεύσουμε τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια. Η πολιτική επιστροφών μας για ελαττωματικά αντικείμενα υποστηρίζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Αντικείμενο που δεν παραλήφθηκε

Ζητούμε συγγνώμη αν δεν παραλάβατε το προϊόν σας. Αυτό δεν είναι σύνηθες και θέλουμε να το επιλύσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα για εσάς. Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε ότι δεν παραλάβατε το προϊόν σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που λάβατε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εμάς που επιβεβαιώνει ότι το προϊόν είχε αποσταλεί.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας

Η πολιτική επιστροφών μας δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υπόλοιπα νόμιμα δικαιώματά σας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου στη διεύθυνση: www.direct.gov.uk ή επικοινωνήστε με το Consumer Direct, την υπηρεσία παροχής συμβουλών προς τους καταναλωτές που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση, στο 08454 04 05 06. Τι πρέπει να κάνετε για να μας επιστρέψετε το προϊόν σας. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας μέσω του online κέντρου μηνυμάτων ή καλέστε μας στο 0044 (0) 161 8131487. Πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για τον αριθμό της παραγγελίας σας, το προϊόν που επιστρέφετε και τον λόγο της επιστροφής. Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε έναν μοναδικό αριθμό άδειας επιστροφής και θα επιβεβαιώσουμε τη διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν. Παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν με ασφάλεια και συμπεριλάβετε μέσα στο πακέτο τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνσή σας. Παρακαλούμε να λάβετε απόδειξη αποστολής από το ταχυδρομείο όταν μας στείλετε το προϊόν σας. Η απόδειξη αποστολής δεν κοστίζει τίποτα, χωρίς αυτήν, ωστόσο, ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων ή την αντικατάστασή σας στη σπάνια περίπτωση που το προϊόν σας χαθεί κατά τη μεταφορά. Αν ζητήσετε αντικατάσταση και το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων πίσω στην αρχική πιστωτική/χρεωστική κάρτα/λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του προϊόντος. Οποιοδήποτε προϊόν έχετε αποδεχτεί και στη συνέχεια επιστρέψετε είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει στην αποθήκη μας. Επομένως, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι στέλνετε το προϊόν σας πίσω σε εμάς χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία παράδοσης που σας ασφαλίζει για την αξία των αγαθών.

Τι θα κάνουμε στη συνέχεια

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται σε εμάς ελέγχονται από το τμήμα επιστροφών μας. Εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, τότε θα σας επιστρέψουμε την τιμή του προϊόντος σας. Οι επιστροφές διεκπεραιώνονται συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή μιας ακυρωμένης παραγγελίας και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή. Θα επιστρέψουμε την αρχική πιστωτική/χρεωστική κάρτα/λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του προϊόντος.

Επιστροφή προϊόντων αντικατάστασης

Εάν ένα προϊόν που παραγγείλατε αποδειχθεί ελαττωματικό και το αντικαταστήσουμε, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας όσον αφορά το προϊόν αντικατάστασης εντός 7 εργάσιμων ημερών, αρχής γενομένης από την επομένη της παραλαβής του προϊόντος αντικατάστασης, και να λάβετε επιστροφή χρημάτων.

Κόστος επιστροφής αντικειμένων

Σημειώστε ότι μπορούμε να επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή ενός προϊόντος μόνο όταν: σας στείλαμε λάθος προϊόν ή το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό ή όταν επιστρέφετε ένα υποκατάστατο ή ανταλλακτικό προϊόν το οποίο δεν θέλετε να κρατήσετε. Δεν επιστρέφουμε τα ταχυδρομικά τέλη για αντικείμενα που βρίσκονται σε καλή λειτουργική κατάσταση. Τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου πίσω σε εσάς εξαρτώνται από το αντικείμενο και θα σας γνωστοποιηθούν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου.

Παράπονα

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο έχουμε χειριστεί την επιστροφή, αντικατάσταση ή επισκευή οποιουδήποτε προϊόντος, σας ζητούμε συγγνώμη. Θέλουμε να επιλύσουμε το θέμα το γρηγορότερο δυνατό.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας στο 0845 094 9889, ή ταχυδρομικώς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.


*Σημείωση

Παρακαλούμε μη χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση αποστολέα που αναγράφεται στο δέμα σας όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας ως τη διεύθυνση για να επιστρέψετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη σωστή διεύθυνση για να αποφευχθούν τυχόν καθυστερήσεις. Εάν δεν είστε σίγουροι, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.